Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Klachten

Klachten


CarShield, onderdeel van REMENKO Automotive, stelt service en kwaliteit centraal. Wij doen er dan ook alles aan om onze informatievoorziening, de samenstelling van ons assortiment en het gebruiksgemak van onze webwinkel zo optimaal mogelijk te maken. Dit om u als klant de beste ondersteuning te geven bij het kiezen van de juiste beschermingsfolie.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naarinfo@carshield.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw kalcht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

 Qua levering hebben wij gekozen voor PostNL, een betrouwbare vervoerspartner die het meest gericht is op dienstverlening naar de consument. Indien er rechtstreeks door de fabrikant wordt geleverd kan er een andere vervoerder ingeschakeld worden. Dit is echter in uitzonderlijke gevallen indien we (tijdelijk) door onze eigen voorraad heen zijn.

Mocht u toch een klacht hebben over onze dienstverlening of over een product, dan horen wij dat graag. U kunt uw klacht per mail melden of u kunt telefonisch contact met ons opnemen.

Klik hier om uw klacht per mail te melden of bel naar onze klantenservice 079-5931658.